Med facit i hand

Du pratade ofta om det, men jag trodde aldrig att du faktiskt skulle göra det.
Det var det nog ingen som gjorde..
Om jag hade vetat att det skulle bli så här så hade jag nog gjort annorlunda.
Valt annorlunda..
Men det spelar i och för sig ingen roll nu.
Det är redan försent.
...
Jag var nog kanske personen som kände dig allra bäst
men trots det så har jag väldigt svårt att förstå hur du kände.
Förstå varför du gjorde som du gjorde till slut..
Om du bara hade kunnat se dig själv med samma ögon som jag, och många andra, såg dig med.
Då hade det nog inte behövt sluta så här.
(Bleh, jag ger upp med den här texten >_>)

Kommentarer
Postat av: SPICYHOLIC

Jag är nyfiken. Hej?^______^

2012-03-12 @ 16:49:42
URL: http://cindystenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0