Misär

Livet är inget vidare just nu. Feber och förkylning. Försöker bli frisk så att jag kan börja jobba igen. Sedan julledigheten så har min dygnsrytm och min sömn varit åt helvete - min kropp är nog väldigt förvirrad över när det är dags att sova. I och med att jag sover när alla andra är vakna, och tvärtom, så har jag knappt pratat med folk på några dagar nu. Livet är begränsat till lägenheten och ständigt får man hitta på sätt att roa sig själv på (och nu vet jag vad många tänker, ehe..). Som tur i oturen så har man ju åtminstone passande intressen för just sådana här stunder - så oftast får jag tiden att gå åtminstone.
-
Men det är inte mycket mer än så. Tiden går. Det blir ny dag. Solen går upp, och jag blir så pass trött så att jag inte orkar vara vaken längre. När man är sjuk så behöver man sömn dessutom. Det finns inte mycket glädje i denna vardag..
-
Men men, snart är jag frisk och får börja jobba igen tills veckan är slut. Sen är det dags för ledigvecka och då hoppas jag att allting kommer att bli en hel del bättre.
Kan ju knappast bli värre än denna misär. (eller jo, klart det kan, men jag känner för att gnälla just nu)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Jag såg inte tex jj som min rival när vi var bästa vänner. Jag hjälpte henne med allt jag kunde, däremot var det hon som såg mig som sin rival som jag kan få det nu i efterhand. Men kg hade velat ha en vän som inte så mig som sin rival, att ha en tjejpolare som .. Ja som jag är. Men krya på dig!

Men krya

2011-01-13 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0