Att fortsätta

Jag kanske aldrig kommer att hitta kärleken igen.
Åtminstone inte den sanna, besvarade formen.
Kanske inte, någonsin.
Men just nu känns det ganska okej ändå.
Jag accepterar det.
Kommer den så kommer den - och annars får det vara.
-
Det finns andra saker här i livet som också gör det värt att leva.
Saker som jag faktiskt har kontroll över.
Jag ska göra mitt bästa för att göra det här året till ett bättre år än det förra.
Jag har alla förutsättningar att lyckas.
Nu är det bara att ta chansen och göra någonting utav det också.
-
Wacken, Metaltown(?), Hoppa fallskärm, Kebnekaise, Dubai(?)
När året är slut så vill jag kunna titta tillbaka på 2011 och känna att jag faktiskt har gjort någonting med mitt liv.
Det kommer säkert inte riktigt bli som jag tänkt mig.
Men så länge jag får ha kvar mina vänner, familj och mitt jobb så kommer det nog att bli ganska bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0