Oavsiktlig själslig tortyr

I tystnaden och mörkret
I det trånga utrymmet utan någonstans att fly
Där våldtog du min själ
Så som svart vattenfärg sprider sig genom mjukt papper
Spred sig ångesten inom mig
Ökade för varje hjärtslag
Tills det kändes som att bröstkorgen höll på att implodera
Outhärdligt - en hel natt
Du hade ingen aning om vad som hände, eller hur mycket du sårade mig
Våldtäkten fortsatte
Och du märkte det inte ens
Även om det kändes som en evighet så tog natten slut.
-
På morgonen dolde jag de öppna såren bakom ett leende
Utanpå såg allt bra ut
Men om du tittat mig djupt i ögonen hade du märkt att något var fel
Men du märkte fortfarande ingenting
Vi fortsatte bara som vanligt
Som om Ingenting hade hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0