Förlåt mig

Förlåt för att jag älskar dig.
Förlåt för att jag tycker at du är vacker.
Förlåt för att jag gillar dina blåa ögon.
Förlåt för att jag njuter av dina mjuka läppar.
Förlåt för att jag blir glad av ditt leende.
Förlåt för att jag finner det underhållande att diskutera med dig.
Förlåt för att du gör mig lycklig.
Förlåt för att jag uppskattar ditt sällskap.
Förlåt för att jag känner så här.
Förlåt för att jag anser dig vara (väldigt) attraktiv.
Förlåt för att du får mig att le obehärskat.
Förlåt för att jag behöver din närhet.
Förlåt för att du ofta finns i mina tankar.
Förlåt för att jag saknar dig.
Förlåt för att jag vill umgås, hela tiden.
Förlåt min kärlek till allt detta som gör dig till en underbar person.
Jag tror att jag älskar dig - mer än som en vän.
Men vad betyder det egentligen "att älska"?
Vad menas med "kärlek"?
Jag är inte ens nästan säker..


Kommentarer
Postat av: Cindy

Ojojoj.....

2010-09-24 @ 19:59:55
URL: http://Cindystenberg.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0