En besökare

Efter denna slitna jobbar-helg är över så kommer finbesök från Askersund hit. Det är ingen mer än Erik, killen som var min bästa vän genom hela högstadiet men som flyttade till Askersund under sommarlovet från åttan till nian(?). Även fast vi inte haft så bra kontakt under dessa år och bara setts ett fåtal gånger så har det visst ändå räckt för att han bestämde sig för att komma hit till Kiruna och göra upp med sina gamla demoner. Den här staden släpper aldrig klorna om en. Dessutom tyckte han visst att han behövde TRE hela veckor för att hinna med alltihopa, vilket innebär att jag kommer att få en inneboende i en lång tid framöver. Han är galen. Men det blir säkert trevligt :).
-
Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv under denna vecka som förmestadels har bestått utav jobb. Och jag vet att en del läsare har reagerat på de senaste, rätt så dystra, inläggen som laddats upp. Som kommentar till det så kan jag berätta att jag ändå mår ganska bra, varken bättre eller sämre än vanligt för tillfället. Jag har alltså inte ramlat ner i någon avgrund och blivit djupt deprimerad. Texterna har viss betydelse, men inte den att jag skulle må dåligt. Tack för att ni ändå bryr er och reagerar. Det betyder.
-
Imorgon är det lördag (den 2'a Oktober) och då händer inte så mycket speciellt för min del. Men NÄSTA lördag, då jävlar! Jag fyller 20 år och har lite planer för att anordna en liten stor fest här hemma hos mig :). Förslagsvis på min födelsedag? Om det nu inte skulle passa bättre med något annat datum? Det blir nog trevligt :). Mer detaljer kommer att dyka upp under nästa vecka!
-
Det ser ut som att jag har en lite annorlunda tid framför mig de kommande veckorna, på ett positivt sätt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0