Osocial

Den här veckan har flytit på bara, livet har gått på autopilot känns det som. Disken ifrån den förra helgen står kvar i köket och det är först nu jag börjar inse att det inte händer någonting här hemma om jag inte tar tag i saken. Sanningen är också att det inte händer så mycket emellan mig och alla mina kära vänner heller om jag inte tar tag i saken (och jag menar inte alls att ni inte hör av er, vi har lika stort ansvar i saken). Jag låter världen stå still omkring mig och känner mig underligt tillfredsställd med situationen och samtidigt lite skyldig.
-
"If you enjoy wasting time, that time is not wasted."
-
En annan stor orsak till det hela, som säkert låter liten i era öron (ögon?), är att jag köpte, började spela och fastnade för Fallout: New Vegas. Jag kan bli så otroligt fast i vissa spel, som föregångaren - Fallout 3 - till exempel. I stort sett all min lediga tid gick åt till det och när jag var klar hade jag över 80 timmars speltid, och det verkar bli något liknande den här gången. Aja, jag borde vara klar ganska snart :).
-
Under veckan som har varit har jag jobbat förmiddag och eftermiddagsveckan, som även i vanliga fall gör det svårt att vara social, är på gång. Vilket antagligen kommer att innebära att jag kommer att vara fortsatt osocial i ännu en vecka. Så att ni vet.
-
Skuldkänslor, det är det det här handlar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0