Nyårsbloggen nalkas

Jag vet faktiskt inte om jag har fått några nya läsare gentemot min gamla blogg på Lunar, men om så nu skulle vara fallet så kan jag berätta en sak som ni antagligen inte vet om ^^.
Jo, omkring varje nyår så skriver jag en blogg om året som har passerat - hur mitt liv varit och vad som har hänt. Och för fjärde året i rad så ska även bloggen för 2009 dyka upp... snart.. 2009 har varit ett väldigt händelserikt år för min del och nästan allting har förändrats - både positivt och negativt. Just nu har jag mycket att göra så jag hinner inte skriva den - men håll ögonen öppna! Snart dyker den upp här :D!

Titeln blir - 2009 - Året då livet tappade

Kommentarer
Postat av: Mong000

ja, jag har faktiskt väntat varje dag sen nyår på en nyårsblogg.grrr

2010-01-04 @ 12:54:00
Postat av: Wilen

:RE:

Kan man lätt säga :P Men den var rätt härlig faktiskt 8)

2010-01-06 @ 02:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0