Flytta hemifrån

Ja, då börjar bitarna falla på plats och grunden till min lägenhet visa sig. Jag har inte skrivit något på ett tag nu och det beror mycket på att jag fick igång internet till lägenheten först idag - och såklart för att det har varit väldigt mycket att göra med flytten också.

Men som sagt, det börjar se ut som något - även om jag inte satt upp något på väggarna ännu. Och då kanske ni undrar - "När blir inflyttningsfesten?" Ja.. den här helgen jobbar jag.. Men nästa vecka är det ledigvecka som gäller och till den helgen bör det passa fin-fint att styra upp en fest i lägenheten :D. Det blir nog bra ^^. Och om någon som läser det här nu skulle vilja kika förbi så är det bara att fråga :D.

Det blir nog rätt så gött i alla fall ^^. Och om någon nu vill komma och hälsa på så är det väl också bara att höra av sig - även om jag inte kan bjuda på kaffe ännu :O. Jag dricker inte sådant. Thé faller mig bättre i smaken. Men någon kanske vill kika förbi ändå :P?

Kommentarer
Postat av: Cindy

Mmmmm thé

2010-01-22 @ 08:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0