Spegelbilden sa..

Se på mitt fula anlete.
Lyssna ej på vad jag har att säga.
Vidrig, avskyvärd och faktiskt ganska sliten.

Nej nej, jag ska inte störa.
Jag ska bara skrika i ditt öra.
Bland alla människor hittas ensamheten.

Bli förförd av mig.
Förvanska mig.
Bryter ut i ett hav av sorger.

Spegelbilden sa - att den älskar mig.

Jag går i egna tankar.
Ett liv med ett hjärta som slår och bankar.
Ensamheten har ändrat mina sinnen.

Nej nej, jag ska inte störa.
Jag ska bara skrika i ditt öra.
Jag är galen, men ni är nötter.

För mänskligheten.
Identiteten.
Och för hela jävla hemligheten.

Spegelbilden sa - att den älskar mig, dig, mig, dig, mig..

Lägg av..


För låten som den här texten är baserad på, De gröna svamparnas syraman med The Kristet Utseende, så knata in på länken -> http://www.youtube.com/watch?v=v24W1T7CVAA&feature=PlayList&p=9C47C3822C41DA95&playnext=1&playnext_from=PL&index=7

Kommentarer
Postat av: Erik Grönwall Fan

Kika gärna in min fan-blogg! :)

2010-02-05 @ 00:04:06
URL: http://erikgronwallonline.blogg.se/
Postat av: Wilen

:Re:

Haha kul om det var "magiskt over powered" du menade x) Inte sugen på att åka på anime konvent då? 8) Du kanske inte är så intresserad av sånt ;P

2010-02-06 @ 01:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0