Inlägget som sket sig..

GAH O_O! Jag hade precis skrivit en väldigt lång och ganska så härlig blogg - och så fumlar jag iväg med musen och klickar bort skiten >_<! Otroligt frustrerande :(. Det är bara borta.. och ingen kommer att få ta del av det..

Aja.. får väl skriva en kort sammanfattning av det..

Bla bla.. Jag är inte ledsen utan jag mår okej så då skriver jag blogg och hej och hå - det ska bli ett lite annorlunda inlägg än vanligtvis men egentligen inte. Det kommer att bli tråkigt.

Ledigvecka snart slut - har varit bra. Jag har varit sjuk hela tiden, mår bättre men är sjuk fortfarande. Har hunnit med det ena och det andra, tagit lugnt, sovit och gjort ingenting.

Wilen kom hit med datorn. LAN. Spelat CoD: Modern Warfare 2 och Borderlands. Titan quest imorgon. Wilen vill inte spela schack emot mig - men kanske imorgon? LAN-föda som vanligt - chips, läsk, godis och mikromat. Och lite kakor.

Jag bor numera ensam hemma och känner mig duktig för att jag har lyckats halvdant med att diska, dammsuga, äta, handla och hålla efter rent allmänt. Grattis på mig för att jag nästan är bra och får vuxenpoäng.

Det har varit otroligt skönt att få slippa känslan av hopplös ensamhet på sistone. Tack.

Jag hittade något nytt ikväll - Nintendocore - musik som är en blandning mellan klassiska nintendo 8-bitars blip blop sounds och grind- eller hardcore. Uppskattades sisådär - men trevligt att bredda sin syn inom musiken.

Bwah.. Det förra inlägget var myyycket trevligare. Men rent innehållsmässigt så innehöll det väl ungefär ovanstående.
Fan också att det skulle försvinna..

Kommentarer
Postat av: Cindy

Noooes, synd om inlägget. Jag brukar alltid kopiera efter jag skrivit ett tag, för det dampar ofta för mig. :P

Trist att du vart sjuk. Säkert jag som smitta. ><

Du får visa det där bandet :D lät ju härligt

2010-02-19 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0