Vårat slut

Plötsligt så kändes det som att hela vår vänskap var borta
Våra minnen tillsammans
Saker vi gjort
Hemligheter vi berättat
Drömmar vi delat
Som bortglömt
Allt som krävdes var en mening.
-
Det var bara en period jag hade.
Det kändes rätt just då.
Men jag behöver inte dig längre
-
Nu står jag här ensam
Känner mig utnyttjad
Lurad
Och övergiven.
Jag trodde att jag betydde någonting för dig.
Så otroligt korkad jag är.
Jag visste ju egentligen hela tiden att du är en sådan där som går vidare
Men jag blundade och hoppades att jag hade fel
Väntande på den här stunden.
-
I mörkret står jag och ser på dig
Du skiner mer än någonsin
Och i skuggan av ditt sken står sanningen
Så otroligt klar:
Du klarar dig utmärkt.
Utan mig.


Kommentarer
Postat av: Cindy

Hoppas då inte att detta gäller om mig??o.o

2010-12-28 @ 19:09:04
Postat av: Hannah

What happend dear? :/

2010-12-29 @ 13:41:36
URL: http://kajalpennor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0