Vinnare?

Okeeeej xD. Den här bilden är jävligt fag xD. Men men - du fick mig att göra det Cindy :P.
-
Here are the rules about the award:
1. As the award winner, you shall copy the 'award picture' in to your blog to show that you have gotten it.
2. Say thank you, and link back to the one who gave the award.
3. Give the award to 7 other blogsisters/brothers.
4. and write 7 interesting things about yourself.
-
Såå - Cindy (http://cindystenberg.blogg.se/) gjorde visst mig till vinnare - och jag har inget bättre för mig så jag kan väl skriva 7 intressanta saker om mig själv, om inte annat för att uppdatera bara :P. Och ja - tack - Cindy.
-
7 Intressanta saker om mig
  1. Jag har typ inga ärr eller andra underliga märken på kroppen - beror antagligen på att jag suttit framför datorn istället för att vara utomhus och härja omkring som vanliga barn.
  2. Det har varken hänt så himla mycket med min vikt eller min längd (>_>) sen högstadiet/gymnasiet
  3. Det verkar som att folk får en bild utav att jag är en sån där intelligent människa - jag tror snarare att det handlar om att jag är bra på att ge bilden utav en intelligent människa - och är egentligen ganska medelmåttigt smart.
  4. Min lägenhet har kallats för "Klaggen's Harem" - vilket i själva verket är långt ifrån verkligheten xD
  5. Jag misslyckades med uppkörningen 2 gånger
  6. Jag blir glad av att tänka på alla möjligheter kring ett självmord :)
  7. 163 cm lång, cirka 50 kg, hårdrockare/datornörd... och gruvarbetare xD. Finn ett fel xD.
-
Det var det :P.
Fan heller att jag tänker kedjebreva vidare grejen - den som känner sig manad får vinna :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0