Helgen

Den här helgen har livet varit galet.
Galet bra :D.
Med fredagens fest hos Jespa , invigningen av mina nya Converse, grön outfit och en härlig kväll/natt på krogen med en massa ös på dansgolvet :D.
För att inte tala om lördagens plötsliga början med frukost på Frasses, spännande klippning av mitt hår (det blev spännande i och med att det var första gången frisören klippte någons hår - och som för övrigt lyckades riktigt bra :D) och en trevlig filmkväll som avslut på dagen.
Eller varför inte söndagens äventyrliga promenad längs skoterspåren i den underbara vårsolen (som faktiskt värmde) och kvällens kommande strider i kortspelet Magic med min gode vän Laha :P? Sen så skadade det ju inte att inse först idag att jag faktiskt är ledig imorgon :P.
Sammanfattningsvis - en galet bra helg :D!
En nyklippt klagg
Jag - nyklippt :D

Kommentarer
Postat av: Cindy

waah :D

2010-04-05 @ 09:21:44
URL: http://cindystenberg.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jaah! En bild, fan vad trevligt :)

2010-04-05 @ 18:16:27
URL: http://kajalpennor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0