100 ord

Loggade nyss in på Lunarstorm och såg att jag hade fått mail.
Ett mail som delvis innehöll denna text:

Dina 100 ord blir publicerade!

Du har formulerat riktigt spännande och intressanta 100 ord. 
På Lördag 8:e maj kommer din text därför att publiceras på LunarStorms förstasida [Start/Nyheter] som har fler än 300 000 läsare dagligen. Så var beredd på många lunarmejl och ännu fler gästboksinlägg.


Och jag tänker.. WOOT xD!?
Detta innebär hur som helst att jag kommer att hamna på Lunarstorms förstasida, för andra gången ;).

Texten som ska läggas upp lyder så här:

Möjligheter

En person sa en gång till mig (med viss ironi) - "Du är galen, fullkomligt galen", och jag svarade - "Nej, jag ser bara möjligheterna som ingen annan vågar tänka på." För vi, jag och du, har faktiskt möjligheten att drastiskt förändra vårat liv. Varje minut. Köpa en engångsbiljett och bege sig iväg till ett annat land, bege sig ut och säga "hej" till en främling som kanske blir den viktigaste personen i ens liv och kanske framför allt så har vi ju alla valet att avsluta vårat liv - här och nu. Möjligheter - som få personer vågar se.


----

Det blir spännande xD..

Kommentarer
Postat av: elin

lunarstorm vad i helv..

2010-04-30 @ 16:53:48
URL: http://funfundfunfzig.blogg.se/
Postat av: Hannah

OOh, det var jag som sa det! MWAHAHAH! Fan vad jag inspirerar dig ;)

2010-05-03 @ 14:12:41
URL: http://kajalpennor.blogg.se/
Postat av: Jespa

Haha fan vad stört(att du ens hänger där än xD).. Men najs! :D

2010-05-04 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0