Achievment Earned - Lose a job

Ja, det blev som jag befarade - chefen svarade "Nej, jag tror att vi klarar oss.." idag på frågan jag ställde: "Aa, hur blir det nu? Ska jag jobba nästa vecka också..?".

Och i det tillfället, i det svaret, så blev jag åter igen arbetslös. Jag var inte direkt överraskad men nog blev man lite nedstämd ändå. Det är väl aldrig roligt att bli avskedad antar jag?

Men men, det blir väl att vara ledig ett tag - och jag kommer garanterat att uppskatta att få sova längre än klockan 6.00 på morgonen i alla fall. Det kommer vara skönt. I början åtminstone. Men sedan, efter helgen, får jag väl ta ett snack med min jobbcoach och arbetsförmedlingen igen och försöka komma på en plan för hur jag kan få jobb igen - och om det inte fungerar så är det väl bara att vänta besked från högskolan antar jag?

Aja, möjligheterna finns där. Det är bara för mig att ta tag i dem och göra något av livet.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Oh nooo :( men du får iaf lite lön som du kan leva på tills nästa jobb. OCH! du och jag kan hänga på dagarna.(A)

2009-10-17 @ 14:58:02
Postat av: Wilen

Jobb som anime-coach <-

2009-10-19 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0