Klaggens officiella blogg

Ja.. Då har man ändå, efter en del övervägande, bestämt sig för att skapa en riktig blogg.
Innan denna så har jag "bloggat" på Lunarstorm i åtta år nu. I början, för åtta år sedan, så fanns ju inte ens termen "blogg" utan då hette det "Dagbok" istället. Men "dagbok" skrev jag, även fast den var en väldigt ointressant sådan och skriven på dålig svenska. Men efter ett tag, när bloggandet blev populärt, så bytte Lunarstorm namn på sin dagbok och Klaggens blogg var född.

För er som nu aldrig har läst texter utav mig så tänkte jag dra igång den här bloggen med en del "gamla" blogginlägg från Lunarstorm. Jag hoppas att de kan ge er en liten försmak på vad som kan väntas i framtiden från den här bloggen.

Hoppas att någon kommer att läsa det som skrivs här nu också :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0